>
 
prosty najem sprzętu biurowego
Rozwiązanie OneStepProfit | rental to najczęściej wybierana oferta.

Jego celem jest realizacja potrzeb Klienta w zakresie druku, kopiowania, skanowania i faxowania dokumentów wraz z unikalnym elementem stanowiącym bezpieczeństwo użytkowania i gwarancję zawsze sprawnego urządzenia. To prosta usługa polegająca na pozyskaniu odpowiedniego urządzenia bez konieczności zakupu.
RENTAL
Proste działanie: potrzebujesz urządzenia wielofunkcyjnego, czy drukarki zgodnymi z Twoimi potrzebami...
my z pewnościa takie posiadamy i dostarczymy je bez konieczności zakupu z gwarancją stałych kosztów eksploatacji nawet przez 5 lat
OneStepProfit RENTAL - czyli tylko jeden krok dzieli Cię od sukcesu.
Zobacz co możesz zyskać:
- wzrost wydajności i skuteczności biura w zakresie druku, kopiowania, skanowania, faksowania
- urządzenie zgodne z potrzebami, zamiast kupowania taniego sprzętu, który zabiera Ci czas
- 5 lat stałych kosztów eksploatacji rozliczanych per wydruk
- usługa zdalnego monitoringu stanu technicznego urządzenia byśmy mogli jak najlepiej dbać o użytkowany przez Ciebie sprzęt
- bezinwestycyjna modernizacja parku urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych, dzisiaj nazywana outsourcingiem,
- odciążenie Twoich pracowników od: organizowania materiałów eksploatacyjnych, serwisu, zapytań i zakupów - w OSPrental nigdy nie płacisz za tonery, serwis,
- podniesienie bezpieczeństwa Twoich dokumentów i kontroling.
oto statystyki potwierdzające naszą skuteczność:
Wdrożenia: niemal 300 wdrożeń OneStepProfit w firmach, korporacjach i urzędach.

Wydruki: na naszych urządzeniach Klienci tworzą niemal 3 000 000 stron miesięcznie

Urządzenia drukujące: już ponad 1600 drukarek pracuje u Klientów w ramach OSP

Czas reakcji serwisu IT: usługi są kończone w ciągu 24h, część Klientów wymaga jednak 2h, czy natychmiastowego serwisu zdalnego !

Team logistyki i serwisu IT: nad sprawnym funkcjonowaniem urządzeń czuwa 15 osób wspieranych zdalnym monitoringiem stanu technicznego urządzeń
NIP 967-09-83-305
Kapitał zakładowy: 100.000 PLN
Zarząd Spółki: Bogdan Balcer, Arkadiusz Balcer, Edyta Balcer

Wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Bydgoszczy XIII Wydział Gospodarczy KRS 0000030384
PW
"BIUROMAX-BALCER"
Sp. z o. o.

ul. Jagiellońska 103,
85-027 Bydgoszcz, Polska
(c) 2016 Biuromax-Balcer - All rights reserved
Infolinia: 801 000 208
Sekretariat: 52 / 346 1306
Tel. działu handlowego: 52 / 346 1528, 52 / 346 0165
Serwis: 52 / 346 1237

Sekretariat: sekretariat@biuromax-balcer.pl
Dział Handlowy: handlowy@biuromax-balcer.pl
Serwis: serwis@biuromax-balcer.pl