FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PRZEZ KLIENTÓW PYTANIA ZWIĄZANE Z NAPRAWĄ DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, KSEROKOPIAREK.
Czy serwis drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczony jest dla wszystkich, czy wyłącznie dla Państwa klientów, którzy korzystają z usługi dzierżawy lub zakupili u Państwa sprzęt?
Serwis urządzeń wielofunkcyjnych jest przeznaczony dla każdej firmy czy urzędu. Bez znaczenia jest fakt, czy sprzęt został zakupiony u nas czy na drugim końcu świata.
Jeśli naprawa drukarek skierowana jest do wszystkich, to czy Państwa klienci, którzy korzystają z usługi dzierżawy lub zakupili sprzęt, otrzymują serwis urządzeń wielofunkcyjnych na zasadach preferencyjnych?
Korzystający z naszych usług dzierżawy drukarek i pozostałych urządzeń mają dedykowane warunki współpracy. Często korzystają z oferty flotowej, a to właśnie z tą ofertą uzyskują największe korzyści.
Czy muszę przywozić urządzenie do państwa serwisu, czy przyjedziecie na miejsce, jeśli siedziba firmy znajduje się w Bydgoszczy i okolicach?
Mamy świadomość, że urządzenia nie są lekkie i samo odłączenie ich stanowi kłopot, dlatego przyjeżdżamy na miejsce eksploatacji, by dokonać naprawy.
Czy można podpisać z Państwem stałą (abonamentową) umowę serwisową czy oferta obejmuje wyłącznie pojedynczej naprawy?
Stała współpraca jest naszą podstawową ofertą. Przy takim podejściu Klient otrzymuje także dodatkowe korzyści, jak: najkrótszy czas reakcji serwisu, dostęp do drugiej linii wsparcia, usługi zdalne, bezpłatne urządzenie zastępcze na czas naprawy i wiele innych.