Audyt druku - rozpędzimy Twoją firmę!

Może odczuwasz, że kopiowanie, drukowanie, skanowanie, przesyłanie dokumentów spowalnia Twoje prace...
Zleć nam audyt - usprawnij biura, sprzedaż, magazyn, wysyłki.

Audyt druku to kompleksowy i spójny zestaw działań realizowanych przez nasz doświadczony zespół skupiony na rozwiązaniu problemów związanych z drukowaniem, kopiowaniem, skanowaniem, serwisem i materiałami eksploatacyjnymi. 

Niech te zagadnienia napędzają Twoich pracowników, ułatwiają im pracę, odciążają, wspierają cele i dają maksimum różnorodnych oszczędności!

Audyt druku czyli badanie, analiza, nowy projekt z porównaniem do obecnej sytuacji i łatwość decydowania. Umówmy się i posłuchaj jak to zrobiliśmy dla innych. Bez zbędnych kosztów, bez zmartwień... doskonale...

 

Image

Co chcesz usprawnić?

Obsługę serwisową i eksploatacyjną - czas reakcji, oczekiwanie, brak części, błędy, poprawki.

Czytelność i jakość wydruków zarówno dla działów handlowych i marketingowych, biur, produkcji i wysyłek. 

Wydatki na serwis, tonery, nieefektywny sprzęt. Chcę tonerów oryginalnych, ale są za drogie.

Bezpieczeństwo informacji przetwarzanych przez sprzęt odpowiednio do potencjalnych zagrożeń.

Na jakie pytania odpowie audyt druku?

Czy użytkuję sprzęt spełniający moje potrzeby, czy może mnie ogranicza?

Czy przepłacam za użytkowanie sprzętu, tonery, serwis?

Czy serwis jest skuteczny i kompetentny, a dostawcy tonerów odpowiednio się nami opiekują, szczególnie w sytuacjach trudnych?

Czy czas ich reakcji jest odpowiedni do potrzeb?

Czy pracownicy Twojej nie poświęcają za dużo czasu na zajmowanie się sprzętem i powiązaną tematyką?

Czy informatycy muszą zajmować się sprzętem drukującym?

Czy występują elementy nadużycia?

Czy sprzęt jest dopasowany tak, by szybko realizował potrzeby pracowników?

Czy to wszystko nie kosztuje za dużo ?

Zapewne oczekujesz by Twoi pracownicy bardziej skupili się na zadaniach przynoszących firmie zyski.

Szukasz oszczędności?

Porozmawiajmy o tym!

Zrealizowaliśmy liczne audyty w małych firmach, dużych podmiotach gospodarczych i urzędach. Zapytaj nas o referencje!

Dla nowych Klientów

Dla aktualnych Klientów

Pomaga ocenić zapotrzebowanie na te elementy środowiska druku, które je usprawnią, obniżą koszty i ustabilizują je na niskim poziomie w całym biurze lub jego części.

Pomaga zoptymalizować i doprecyzować koszty nieefektywnego środowiska druku, które wystąpiło na skutek zmian, a wymaga korekt i rewitalizacji.

    Otrzymaj ofertę



    Wyślij wiadomość lub skontaktuj się z nami telefonicznie. Nasz numer telefonu: (+48) 52 3461306.

    Statystyki naszych audytów

    Redukcja kosztów może sięgać 35%, ale często ważniejsza jest optymalizacja i oszczędności czasu.

     

    Ponad 100 wdrożeń naszej autorskiej usługi OneStepProfit w firmach, produkcji, urzędach. 

     

    Klienci, którzy byli przez nas audytowani do dziś są zadowoleni i polecają nas.
     

    Podnieśliśmy bezpieczeństwo informacji we wszystkich wdrożonych rozwiązaniach. 

     

    Kogo audytujemy?

    Firmy i urzędy, które chcą się rozwijać i ograniczyć czas swoich pracowników poświęcany na sprawy nie przynoszące przychodów. 

    Poszukujących optymalizacji i  usprawnienia w drukowaniu, kopiowaniu i skanowaniu.

    Firmy poszukujące rozwiązań archiwizacji i uporządkowania dokumentów i spraw.

    Działalności gospodarcze realizujące duże nakłady druku, a w następstwie skutecznej opieki serwisowej.

    Etapy audytu

    1
    Określenie celów

    Aby określić konkretne cele audytu druku, proponujemy wypełnienie szczegółowej ankiety. W ten sposób nadasz priorytet i kierunek naszym działaniom. Oto najpopularniejsze z wytypowanych przez nas celów:

    Optymalizacja i redukcja kosztów druku i papieru

    Odciążenie informatyków i administratorów

    Bieżące wspieranie użytkowników urządzeń drukujących

    Skrócenie czasu naprawy urządzeń

    Optymalizacja drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych

    Diagnostyka techniczna

    Dopasowanie do potrzeb użytkowników i "flow" produkcji

    Ocena ekonomiczna i dopasowanie kosztów

    Zdrowie i ochrona środowiska

    Podniesienie bezpieczeństwa IT

    2
    Badanie środowiska druku

    To część praktyczna audytu druku podczas której kompetentny zespół audytorów zbada Twoje środowisko druku – wszystkie urządzenia oraz sposób ich wykorzystania, wpływ na twoje działania biznesowe. Nasi specjaliści dokładnie zbadają potrzeby pracowników, zdiagnozują sprzęt i użyteczność do twojego sposobu prowadzenia biznesu. Równolegle zbieramy kompletny zestaw danych do analiz we współpracy z administratorami, informatykami i księgowymi.

    3
    Analityka, komentarze i projekt

    Na tym etapie koncentrujemy się na analizie zebranych danych. Dzięki autorskim narzędziom i doświadczeniu z ponad 100 audytów, minimalizujemy ryzyko wystąpienia błędów. Proces ten może zająć nawet kilka dni roboczych. Efektem pracy będzie obrazowy projekt z propozycją najlepszego rozwiązania, które skonsultujemy z wyznaczonymi osobami w Twojej firmie tak by wspierał Twój biznes w jak największym możliwym zakresie.

    4
    Wyniki, wdrożenie założeń audytu, utrzymanie

    Audyt środowiska podsumowujemy propozycją optymalnych zmian oraz prognozą wydatków na kolejne 5 lat. Będzie to rodzaj rozbudowanej i precyzyjnej oferty, której wdrożenie pozwoli Ci zrealizować określone przed audytem cele. Teraz możesz podjąć decyzję, czy zaprojektowana przez nas optymalizacja środowiska druku zostanie wdrożona. Ze zrealizowanych dotychczas audytów wynika, że 98% z nich zostało wdrożonych, a Klienci najczęściej podpisywali z nami umowę OneStepProfit w ramach której dostarczyliśmy kompletne rozwiązanie: sprzęt, usługi serwisowo-eksploatacyjne, oprogramowanie monitorujące. Ponieważ najczęściej umowy są 3-letnie, Klienci po tym czasie chętnie aneksują umowy na kolejny okres.

    Zaproś nas na niezobowiązujące spotkanie!

    (+48) 52 3461306

    Pon - Pt: 7:30-15:30

    info@biuromax-balcer.pl

    Skontaktujemy się w ciągu 2h

    Bydgoszcz

    ul. S. Sadowskiego 12