Audyt druku – połącz siły z ekspertami od zarządzania obiegiem dokumentów.

 

Obniż koszty, zwiększ bezpieczeństwo i usprawnij obieg dokumentów – wszystko zaczyna się od audytu druku.

Zamów audyt

Image

Audyt druku to kompleksowy zestaw działań realizowanych przez nasz doświadczony zespół. Skupiamy się na rozwiązaniu problemów związanych z drukowaniem, kopiowaniem, skanowaniem, serwisem i materiałami eksploatacyjnymi.

Dzięki audytowi zyskujesz większą efektywność i kontrolę nad środowiskiem druku. Twoi pracownicy pracują szybciej, mają mniej zmartwień, a firma osiąga realne oszczędności.

  • Obniżenie kosztów druku i materiałów eksploatacyjnych
  • Oszczędność czasu pracowników
  • Bezpieczniejszy obieg dokumentów
  • Pewny serwis i szybka reakcja w razie awarii
  • Mniej zmartwień – większy spokój w codziennej pracy

Audyt druku to badanie, analiza i nowy projekt – z porównaniem do obecnej sytuacji i łatwością podejmowania decyzji.

Umówmy się i posłuchaj, jak to zrobiliśmy dla innych. Bez zbędnych kosztów, bez zmartwień… doskonale.

Na jakie pytania odpowie audyt druku?

Czy używany sprzęt spełnia potrzeby, czy raczej ogranicza zespół?

💸

Czy przepłacasz za użytkowanie: tonery, serwis, dzierżawę, nieefektywny sprzęt?

🛠️

Czy serwis działa skutecznie, a czas reakcji jest adekwatny do potrzeb?

⏱️

Ile czasu tracą pracownicy i IT na obsługę urządzeń i poprawek?

🧭

Czy sprzęt jest właściwie dobrany do stanowisk, wolumenów i zadań?

🔒

Czy obieg dokumentów i skanów jest bezpieczny i zgodny ze standardami?

⚠️

Czy występują nadużycia lub niekontrolowane koszty i wydruki?

💡

Czy można to zrobić taniej, szybciej i prościej – bez spadku jakości?

Porozmawiajmy o oszczędnościach
Krótka rozmowa • 0 zobowiązań • wstępna analiza w 24h

    Otrzymaj ofertę



    Wyślij wiadomość lub skontaktuj się z nami telefonicznie. Nasz numer telefonu: (+48) 52 3461306.

    Kogo audytujemy?

    Firmy i urzędy, które chcą się rozwijać i ograniczyć czas swoich pracowników poświęcany na sprawy nie przynoszące przychodów. 

    Poszukujących optymalizacji i  usprawnienia w drukowaniu, kopiowaniu i skanowaniu.

    Firmy poszukujące rozwiązań archiwizacji i uporządkowania dokumentów i spraw.

    Działalności gospodarcze realizujące duże nakłady druku, a w następstwie skutecznej opieki serwisowej.

    Etapy audytu

    1
    Określenie celów

    Aby określić konkretne cele audytu druku, proponujemy wypełnienie szczegółowej ankiety. W ten sposób nadasz priorytet i kierunek naszym działaniom. Oto najpopularniejsze z wytypowanych przez nas celów:

    Optymalizacja i redukcja kosztów druku i papieru

    Odciążenie informatyków i administratorów

    Bieżące wspieranie użytkowników urządzeń drukujących

    Skrócenie czasu naprawy urządzeń

    Optymalizacja drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych

    Diagnostyka techniczna

    Dopasowanie do potrzeb użytkowników i "flow" produkcji

    Ocena ekonomiczna i dopasowanie kosztów

    Zdrowie i ochrona środowiska

    Podniesienie bezpieczeństwa IT

    2
    Badanie środowiska druku

    To część praktyczna audytu druku podczas której kompetentny zespół audytorów zbada Twoje środowisko druku – wszystkie urządzenia oraz sposób ich wykorzystania, wpływ na twoje działania biznesowe. Nasi specjaliści dokładnie zbadają potrzeby pracowników, zdiagnozują sprzęt i użyteczność do twojego sposobu prowadzenia biznesu. Równolegle zbieramy kompletny zestaw danych do analiz we współpracy z administratorami, informatykami i księgowymi.

    3
    Analityka, komentarze i projekt

    Na tym etapie koncentrujemy się na analizie zebranych danych. Dzięki autorskim narzędziom i doświadczeniu z ponad 100 audytów, minimalizujemy ryzyko wystąpienia błędów. Proces ten może zająć nawet kilka dni roboczych. Efektem pracy będzie obrazowy projekt z propozycją najlepszego rozwiązania, które skonsultujemy z wyznaczonymi osobami w Twojej firmie tak by wspierał Twój biznes w jak największym możliwym zakresie.

    4
    Wyniki, wdrożenie założeń audytu, utrzymanie

    Audyt środowiska podsumowujemy propozycją optymalnych zmian oraz prognozą wydatków na kolejne 5 lat. Będzie to rodzaj rozbudowanej i precyzyjnej oferty, której wdrożenie pozwoli Ci zrealizować określone przed audytem cele. Teraz możesz podjąć decyzję, czy zaprojektowana przez nas optymalizacja środowiska druku zostanie wdrożona. Ze zrealizowanych dotychczas audytów wynika, że 98% z nich zostało wdrożonych, a Klienci najczęściej podpisywali z nami umowę OneStepProfit w ramach której dostarczyliśmy kompletne rozwiązanie: sprzęt, usługi serwisowo-eksploatacyjne, oprogramowanie monitorujące. Ponieważ najczęściej umowy są 3-letnie, Klienci po tym czasie chętnie aneksują umowy na kolejny okres.

    Zaproś nas na niezobowiązujące spotkanie!

    (+48) 52 3461306

    Pon - Pt: 7:30-15:30

    info@biuromax-balcer.pl

    Skontaktujemy się w ciągu 2h

    Bydgoszcz

    ul. S. Sadowskiego 12