Tak może zaczynać się zwykle kwestia zakupu nowego urządzenia wielofunkcyjnego albo drukarki dla Twojej firmy, czy współpracowników. Bywa i tak, że widząc zbyt częste awarie stwierdzasz, że czas na nowy sprzęt. Czas na zakup, na naradę, na decyzję.
Od Ciebie zależy, czy wydruki, skany, kserokopie będą zawsze na czas, a sprzęt będzie bezawaryjny.





Kolejny raz wychodzisz z propozycją by tym razem kupić sprzęt wysokiej jakości? Budżet jest ograniczony bo trwa pandemia? Będzie walka!




Kiedy dostajesz takie zadanie?

Właśnie gdy obecnie użytkowany sprzęt zawodzi, gdy koszty eksploatacji i serwisu rosną. Gdy serwis twierdzi, że naprawić się już nie da, gdy potrzebujesz kolejnego urządzenia w firmie.


Tylko po co masz się tym zajmować skoro NIE POTRZEBUJESZ DRUKARKI?

Co za pytanie, ale faktycznie nie potrzebujesz. Jak się zastanowisz to stwierdzisz, że potrzebne są odpowiednie wydruki, w odpowiedniej formie, a nie drukarka. Po co kupować ją i zajmować się organizowaniem serwisu, tonerów skoro ich nie potrzebujesz? Spójrz jeszcze raz: chcesz tylko czytelne wydruki zawsze kiedy są potrzebne. Więc płać tylko za nie!


Jak to zrobić?

Po pierwsze partner! Znajdź na rynku kogoś zaufanego, posiadającego odpowiednie kompetencje, autoryzacje w zakresie drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych. Kogoś, kto posiada doświadczenie nie tylko w sprzedaży, ale i we wdrożeniu, instalacji, co ultra ważne: serwisie, czy obsłudze eksploatacyjnej. Sugeruję by szukać kogoś w zasięgu 50, najlepiej 20km od Twojej firmy. To ważne, byś miał wszelkie usługi realizowane w krótkim terminie. To będzie Twój PARTNER W BIZNESIE.


Masz partnera!

Świetnie, mamy pierwszy krok!
To odpowiedni moment byś opisał mu swoje potrzeby, ale nie mów mu jakiego urządzenia potrzebujesz. Daj poznać właśnie potrzeby, pokaż gdzie masz miejsce na sprzęt, opisz ile osób będzie korzystało, nawet jaką drogę muszą pokonać do urządzenia. A może są tacy, którzy chcą coś wydrukować zdalnie? Może tacy, którzy pracując zdalnie potrzebują zeskanowanych dokumentów? Sprawdź ile wydrukowałeś przez ostatni miesiąc, może rok. Opisz, czy korzystasz tylko z papieru, może też z kopert, zwrotek. Czy wydruki mają być zszyte. Zapewne użytkownik nie może pozwolić sobie na oczekiwanie na wydruki. Powiedz wszystko co uważasz za istotne.


Partner zna każdą odpowiedź i już wie czego potrzebujesz, więc jeśli nadal się wahasz to...

Czas na DEMO.
Każdy dobrze przygotowany dostawca urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek zaproponuje Tobie możliwość sprawdzenia sprzętu przez określony przez Ciebie czas. Średnio czas użytkowania urządzenia w biurze to 3-4 lata zatem decyzja, którą podejmiesz będzie skutkowała na ten czas. Możliwość przetestowania sprzętu w Twoim środowisku biurowym jest świetnym rozwiązaniem. Teraz tego nie wiesz, ale podczas wdrożenia będziesz widział jak partner dba o terminową dostawę i skuteczne wdrożenie. W jego ramach powinien przeszkolić twoich współpracowników.


Podejmujesz właśnie decyzję, określ jeszcze czas umowy najmu i dyspozycyjność serwisu. Twój partner w biznesie powinien zaproponować zdalny monitoring urządzenia byś nie musiał zamawiać tonerów, zgłaszać cyklicznych usług serwisu, rozliczać urządzenia. Ewentualny przestój urządzenia ze względu na usterkę nie powinien być dłuższy niż 24h.


Ale dobry dostawca zawsze ma furtkę, która otwiera Tobie nowe możliwości i innowacje.

Podczas eksploatacji urządzenia rozwijasz się. Twój biznes rośnie, a ilość przetwarzanych dokumentów wraz z nim. Masz nowe pomysły biznesowe. Dlatego kiedy tylko twoje potrzeby wzrosną, partner może zaproponować zmianę urządzenia na inne bez żadnych kosztów wymiany. Skoro najmujesz już sprzęt to niech on będzie dopasowany do potrzeb, zawsze.


... a wracając do pierwszego pytania: po co masz się zajmować drukarkami i urządzeniami wielofunkcyjnymi skoro masz partnera w biznesie? Skup się na własnych i kluczowych zadaniach, na swojej działalności, a kwestie sprzętu pozostaw tym dla których drukarki i urządzenia wielofunkcyjne są domeną i codziennie wzbogacają biznes swoich Klientów.


Zapytaj nas, wiemy jak innowacyjnym sprzętem wspierać biznesy Klientów.